Novatoriškas verslumas |
< 1 .. 3 4 5 6 7 .. 24 > | ← |
Verbos pynimas – dailės ir technologijų pamoka
Gebėti atlikti sąnaudų skaičiavimus, palyginti gautus rezultatus ir pateikti išvadas. Skaityti plačiau
|
Netradicinis matematikos užsiėmimas ,,Mokomės skaičiuoti pinigus“.
Ekonomikos ir finansinio raštingumo taikymas matematikos pamokose. Prekės kaina; grąža; pinigų skaičiavimas; pirkiniai. Skaityti plačiau
|
Gamtos lobiai - netradicinė dailės ir technologijų pamoka
Komandinisdarbas, jo teigiamiirneigiamibruožai. Vertybės, jųsuvokimas. Skaityti plačiau
|
Miškas – fenomenais grįstas ugdymas
Rasti informaciją nurodytuose šaltiniuose apie planuojamas nesudėtingas kūrybines užduotis, tyrimus, projektus, ją fiksuoti, rinkti, aptarti, panaudoti ir suprantamai perteikti. Skaityti plačiau
|
Snaigė – fenomenais grįstas ugdymas
Rasti informaciją nurodytuose šaltiniuose apie planuojamas nesudėtingas kūrybines užduotis, tyrimus, projektus, ją fiksuoti, rinkti, aptarti, panaudoti ir suprantamai perteikti. Skaityti plačiau
|
Neformalus renginys “Kaziuko mugė”.
Kiek galiu uždirbti? Gamybos išlaidos. Skaityti plačiau
|
Geometrinės figūros ir kalėdinis žodynas angliškai
Geometrinių figūrų pavadinimų kartojimas anglų kalba. Geometrinių figūrų stebėjimas aplinkoje, savo žinių ir gebėjimų taikymas praktikoje. Praktinė veikla, kūrybos džiaugsmas, darbų pristatymas. Skaityti plačiau
|
Mokyklos renginys “Kaziuko mugė“
Reklamos ir aplinkos reikšmė pardavime Skaityti plačiau
|
Sausio 13-osios minėjimas Vyriausybės rūmuose
Praktinė veikla, istorijos elementai, komandinis dalyvavimas, diskusija, refleksija Skaityti plačiau
|
Atrask Lietuvą!
Praktinė veikla, protmūšis, pokalbis, refleksija, informacinės technologijos (planšetė) Skaityti plačiau
|
Lankstinukas (Lapbook), skirtas Vilniaus gimtadieniui paminėti (pagal projektą).
Įdomių faktų apie Vilnių ieškojimas įvairiuose šaltiniuose. Skaityti plačiau
|
Integruotas gimtosios kalbos, pasaulio pažinimo bei dailės užsiėmimas ,,Vilnius – mūsų sostinė‘‘.
Socialinės inovacijos ir jų praktinė reikšmė Mokytojui padedant, planuoti nesudėtingas kūrybines užduotis, tyrimus ar projektus, pagrįsti jų atlikimo eigą. Skaityti plačiau |
< 1 .. 3 4 5 6 7 .. 24 > | ↑ | ← |