Integruota lietuvių k. ir istorijos pamoka: „Vėlinių tradicijos, papročiai“ |
← |
Vilniaus Simono Konarskio gimnazijos
Novatoriško verslumo sampratos elementų įgyvendinimas.
Data | 2023-10-17 |
Klasė | 8a |
Mokytojas | Erika Memis, Romuald Piotrovski |
Pamokos tema | Integruota lietuvių k. ir istorijos pamoka: „Vėlinių tradicijos, papročiai“ |
Elemento taikymas | Įvairios medijos, Dirbtinis intelektas, Canva, Wordwall, PowerPoint, Youtube, komandinis darbas, kritinis mąstymas, diskusija, refleksija |
1-3 komentarai (mokinio, mokytojo) | Mokiniai žiūrėjo video pasakojimą apie Vėlines, tradicijas, papročius. Vėliau pateikė lenkų ir lietuvių k. pačių paruoštus pristatymus apie Vėlines (Canva, PowerPoint pagalba). Pamokos pabaigoje per virtualią mokymosi Wordwoll platformą vyko viktorina: „Vėlinių tradicijos, papročiai“. Pamokos metu mokiniai lavino žodyną, kalbos struktūrų gebėjimus, kritinio mąstymo įgūdžius. Analizavo istorinius šaltinius, lenkų, lietuvių autorių kūrinius. Integruota pamoka padeda mokiniams sujungti mokymąsi kalbos ir istorijos kontekste, skatina bendradarbiavimą tarp dalykų ir suteikia daugiau prasmės mokymosi procesui. Ši pamoka padėjo paaugliams išplėsti savo žinias, supratimą ir įgūdžius, susijusius su Lietuvos kultūrinėmis tradicijomis ir istorija. |
↑ | ← |