Miškas – fenomenais grįstas ugdymas |
← |
Data | 2022 m. spalis-gruodis |
Klasė | 4b |
Mokytojas | Liucija Kolpak |
Pamokos tema | Miškas – fenomenais grįstas ugdymas |
Elemento taikymas | Rasti informaciją nurodytuose šaltiniuose apie planuojamas nesudėtingas kūrybines užduotis, tyrimus, projektus, ją fiksuoti, rinkti, aptarti, panaudoti ir suprantamai perteikti. |
Komentaras | Mokiniams iškilo klausimas apie miško kenkėjus. Jie norėjo sužinoti, ar gyvūnai ir vabzdžiai gali pakenkti miškui. Mokiniai dirbo grupėse, ieškojo informacijos apie miško kenkėjus internete, kūrė pristatymus. Atsakymų į klausimus ieškojo ir išvykoje miške, susitikime su girininku. Matematikos pamokoje skaičiavo arus, svėrė pušų šakas, skaičiavo kenkėjų padarytą žalą, medžių augimo laiką. Kilus klausimui apie fotosintezę, turėjo pamoką su biologijos mokytoja. Visą surinktą informaciją ir įdomius faktus fiksavo specialiose sąsiuviniuose, pristatė klasės draugams. |
↑ | ← |