Statybininkų g. 5, 03200 Vilnius
tel. (8 5) 213 0518 
el. p. rastine@konarskio.vilnius.lm.lt

Įsivertinimas 2018

 

 Vilniaus Simono Konarskio mokyklos

2018 m. įsivertinimo
rezultatai
 
2018 m. pabaigoje buvo atliktas mokyklos veiklos kokybės ir pažangos įsivertinimas. Apklausa buvo vykdoma IQESonlineLietuva internetinėje svetainėje. Į pateiktus klausimus atsakė 41 proc. tėvų (1-10, III klasės), 98 proc. mokinių (5-10, III klasės) ir 88 proc. mokytojų.
 
Mokinių ir tėvų (globėjų) apklausą atlikome naudodami klausimynus, paskelbtus „Vertinimo centre“ – „Mokinių apklausa NMVA 2018 (Mk14)“ ir „Tėvų, globėjų apklausa NMVA 2018 (T07)“. Mokytojų apklausą atlikome naudodami klausimynus, paskelbtus „Vertinimo centre“ – „Mokytojų apklausa apie mokyklos ir mokymo kokybę“.
Įsivertinimo rezultatai
Mokinių nuomonė apie mokyklą
Teiginys:
Vidurkis
(max. 4)
Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti, padėti vieni kitiems
3,5
Man yra svarbu mokytis
3,4
Mokytojai man padeda pažinti mano gabumus ir polinkius
3,2
Man labai patinka integruotos pamokos, kai vienoje pamokoje mokoma kelių dalykų (pavyzdžiui, užsienio kalbos ir geografijos, istorijos ir lietuvių kalbos, dailės ir muzikos, ir pan.)
3,1
Mokykloje aš sužinau aiškią informaciją apie tolimesnio mokymosi ir karjeros (profesijos pasirinkimo) galimybes
3,1
Per paskutinius 2 mėnesius aš iš kitų mokinių nesijuokiau, nesišaipiau
3,1
Mano mokykloje atsižvelgiama į kiekvieno mokinio nuomonę, apsvarstomi teikiami pasiūlymai
3,0
Man įdomi ir prasminga mokyklos organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla
3,0
Aš nebijau pamokose bandyti, daryti klaidų ar neteisingai atsakyti
3,0
Jei kai kurių dalykų (muzikos, istorijos, biologijos ir pan.) pamokose būtų mokoma užsienio (anglų, vokiečių, prancūzų) kalba, noriai eičiau į tokias pamokas
3,0
Visų dalykų mokymasis tik gimtąja kalba sustiprintų ir praturtintų gimtosios kalbos mokėjimą
3,0
Su manimi aptariamos mokymosi sėkmės
2,9
Per paskutinius 2 mėnesius iš manęs mokykloje niekas nesijuokė, nesišaipė
2,8
Įvairių dalykų mokymas užsienio kalba tik praturtintų gimtąją kalbą
2,8
Per pamokas aš turiu galimybę pasirinkti įvairaus sunkumo užduotis
2,7
Su mokytoju planuojame mano mokymosi tikslus ir žingsnius jiems pasiekti
2,6
Dalykų mokymas anglų, vokiečių, prancūzų kalba būtų naudingas tik popamokinėje veikloje, projektuose, būreliuose, bet ne pamokose
2,6
Į mokyklą einu su džiaugsmu
2,5
 
Tėvų nuomonė apie mokyklą
Teiginys:
Vidurkis
(max. 4)
Mokykloje mokytojai mokinius moko bendradarbiauti, padėti vienas kitam
3,7
Mokykla skatina mokinius būti aktyviais mokyklos gyvenimo kūrėjais
3,6
Per paskutinius 2 mėnesius mano vaikas iš kitų mokinių nesijuokė, nesišaipė
3,5
Mokykloje organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla mokiniams yra įdomi ir prasminga
3,5
Mokykloje atsižvelgiama į mano vaiko savitumą (gabumus, polinkius) jį ugdant ir mokant
3,4
Mokytojai padeda mokiniams suprasti mokymosi svarbą gyvenime
3,4
Aš esu įtraukiamas į vaiko mokymosi sėkmių aptarimus
3,4
Mokykloje mano vaikas sužino apie tolimesnio mokymosi ir karjeros galimybes
3,3
Į mokyklą mano vaikas eina su džiaugsmu
3,2
Per paskutinius 2 mėnesius iš mano vaiko mokykloje niekas nesijuokė, nesišaipė
3,1
Į mano vaiko klaidas per pamokas yra žiūrima kaip į mokymosi galimybę
3,1
Visų dalykų mokymasis tik gimtąja kalba sustiprintų ir praturtintų gimtosios kalbos mokėjimą
3,1
Mokykloje mano vaikas mokomas planuoti savo mokymąsi
3,0
Jei kai kurių dalykų (muzikos, istorijos, biologijos ir pan.) pamokose būtų mokoma užsienio (anglų, vokiečių, prancūzų) kalba, noriai leisčiau savo vaiką į tokias pamokas
2,9
Įvairių dalykų mokymas užsienio kalba tik praturtintų gimtąją kalbą
2,7
Dalykų mokymas anglų, vokiečių, prancūzų kalba būtų naudingas tik popamokinėje veikloje, projektuose, būreliuose, bet ne pamokose
2,7
Mano vaikas gali pasirinkti užduotis pagal savo gebėjimus
2,6
Mano manymu yra labai gerai, kai vienoje pamokoje mokoma kelių dalykų (pavyzdžiui, užsienio kalbos ir geografijos, istorijos ir lietuvių kalbos, dailės ir muzikos, ir pan.)
2,6
 
Mokytojų apklausa apie mokyklos ir mokymo kokybę
Teiginys:
Vidurkis (max. 4)
Klasėje aš tikslingai skatinu bendruomeniškumą ir pagarbų elgesį tarp lyčių ir įvairių tautybių mokinių.
3,8
 
Mūsų mokykloje vyksta turiningas ir įvairiapusiškas mokyklinis gyvenimas, kuriame svarbią vietą užima bendruomeniškumą skatinanti veikla (šventės, sportas, muzikiniai renginiai ir t.t.).
3,7
 
Aš vadovauju klasei, remdamasis pripažinimu, skatinimu ir pastiprinimu bei sukuriu atmosferą be įtampos ir baimės.
3,7
 
Vertinimo kriterijus mokiniams pateikiu aiškiai ir skaidriai.
3,7
Bendravimas tarp mokytojų grindžiamas pagarba ir partneryste.
3,7
 
 
 
smart foreash
Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. „cookies“). Jie gali identifikuoti prisijungusius vartotojus, rinkti statistikos duomenis ir padėti pagerinti naršymo patirtį kiekvienam lankytojui atskirai.
Susipažinkite su mūsų Privatumo politika