Statybininkų g. 5, 03200 Vilnius
tel. (8 5) 213 0518 
el. p. rastine@konarskio.vilnius.lm.lt

Įsivertinimas 2017

 
Vilniaus Simono Konarskio mokyklos
2017 m. įsivertinimo
rezultatai
 
2017 m. pabaigoje buvo atliktas mokyklos veiklos kokybės ir pažangos įsivertinimas. Apklausa buvo vykdoma IQESonlineLietuva internetinėje svetainėje. Į pateiktus klausimus atsakė 69 proc. tėvų (1-10 klasės), 84 proc. mokinių (5-10 klasės) ir 86 proc. mokytojų.
 
Mokinių ir tėvų (globėjų) apklausą atlikome naudodami klausimynus, paskelbtus „Vertinimo centre“ – „Mokinių apklausa_NMVA_2017 (Mk14)“ ir „Tėvų apklausa_NMVA_2017 (T07)“.  Mokytojų apklausą atlikome naudodami klausimynus, paskelbtus „Vertinimo centre“ – „Mokytojų apklausa apie pamokos kokybę“, „Mokytojų apklausa apie vidinį mokyklos bendradarbiavimą“ ir „Mokytojų apklausa - Ugdymas ir mokymasis LT“.
Įsivertinimo rezultatai
Mokinių nuomonė apie mokyklą
Teiginys:
Vidurkis (max. 4)
Man yra svarbu mokytis
3,5
Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti, padėti vieni kitiems
3,4
Mokytojai man padeda pažinti mano gabumus ir polinkius
3,2
Mokykloje aš sužinau aiškią informaciją apie tolimesnio mokymosi ir karjeros galimybes
3,1
Per paskutinius 2 mėnesius aš iš kitų mokinių nesijuokiau, nesišaipiau
3,1
Mano mokykloje atsižvelgiama į kiekvieno mokinio nuomonę, apsvarstomi teikiami pasiūlymai
3,1
Man įdomi ir prasminga mokyklos organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla
3,1
Per paskutinius 2 mėnesius iš manęs mokykloje niekas nesijuokė, nesišaipė
2,9
Aš nebijau pamokose bandyti, daryti klaidų ar neteisingai atsakyti
2,9
Su manimi aptariamos mokymosi sėkmės
2,9
Per pamokas aš turiu galimybę pasirinkti įvairaus sunkumo užduotis
2,8
Su mokytoju planuojame mano mokymosi tikslus ir žingsnius jiems pasiekti
2,8
Į mokyklą einu su džiaugsmu
2,7
 
Tėvų nuomonė apie mokyklą
Teiginys:
Vidurkis
(max. 4)
Mokykloje mokytojai vaikus moko bendradarbiauti, padėti vienas kitam
3,5
Mokytojai padeda vaikams suprasti mokymosi svarbą gyvenime
3,5
Į mokyklą mano vaikas eina su džiaugsmu
3,5
Per paskutinius 2 mėnesius mano vaikas iš kitų mokinių nesijuokė, nesišaipė
3,5
Mokykla skatina mokinius būti aktyviais mokyklos gyvenimo kūrėjais
3,5
Mokykloje organizuojama socialinė ir visuomeninė veikla vaikams yra įdomi ir prasminga
3,5
Mokykloje atsižvelgiama į mano vaiko savitumą (gabumus, polinkius) jį ugdant ir mokant
3,3
Mokykloje mano vaikas sužino apie tolimesnio mokymosi ir karjeros galimybes
3,3
Aš esu įtraukiamas į vaiko mokymosi sėkmių aptarimus
3,3
Per paskutinius 2 mėnesius iš mano vaiko mokykloje niekas nesijuokė, nesišaipė
3,2
Į mano vaiko klaidas per pamokas yra žiūrima kaip į mokymosi galimybę
3,2
Mokykloje mano vaikas mokomas planuoti savo mokymąsi
3,1
Mano vaikas gali pasirinkti užduotis pagal savo gebėjimus
2,6
 
Mokytojų nuomonė apie pamokos kokybę
Teiginys:
Vidurkis (max. 4)
Atmosfera klasėje pasižymi įtampos ir baimės nebuvimu (kartais pasijuokiame).
3,8
Pamokoje vykstantiems procesams talkina nusistovėję įpročiai (įpročiu tape veiksmai bei procedūros, kuriuos valdau simboliais, gestais, žvilgsniais ir kt.:pvz. pasisveikinimas, ženklas, jog reikia laikytis tylos, grįžtamasis ryšys, namų darbų skyrimas, atsisveikinimas).
3,8
Pamokos metu visuomet žinau, ką mokiniai veikia (Pastebiu, kas vyksta klasėje)
3,8
Į mokinių klaidas reaguoju supratingai (teigiamas požiūris į klaidas, jokio gėdinimo).
3,8
Jeigu pasitaiko trukdžių, veiksmingai į juos reaguoju (Adekvačiai, sąmoningai reaguoju į trukdžius: arba sąmoningai iškeliu drausmės klausimą aikštėn ir aptariu jį drauge su mokiniais, arba greitai ir taktiškai nutraukiu trukdantį mokinių elgesį).
3,8
 
Mokytojų nuomonė apie vidinį mokyklos bendradarbiavimą
Teiginys:
Vidurkis (max. 4)
Mokyklos vadovybė pagarbiai ir maloniai bendrauja su visais mokyklos bendruomenės nariais.
3,6
Įvairūs komandos narių gebėjimai yra naudingi visai komandai.
3,6
Kilus problemoms, mūsų mokytojai padeda vienas kitam ir privačioje sferoje.
3,5
Mūsų mokykloje egzistuoja bendros taisyklės ir susitarimai dėl bendrų vertybių, kurie stiprina mokyklos bendruomenės sambūvį.
3,5
Savo mokykloje mes puoselėjame turtingą ir įvairų mokyklinį gyvenimą, kuriame svarbų vaidmenį vaidina bendruomeninė veikla (šventės, sportas, meno renginiai ir kt.).
3,5
 
Mokytojų nuomonė apie ugdymą ir mokymąsi
Teiginys:
Vidurkis (max. 4)
Mokytojai jaučia atsakomybę už ugdymo proceso kokybę.
3,7
Mokytojai jaučia atsakomybę už ugdymo proceso rezultatus.
3,7
Mokytojai informuoja mokinių tėvus apie mokinių mokymąsi, pasiekimus ir spragas.
3,5
Mokytojai planuoja ir vertina mokinių pažangą bei pasiekimus ugdymo procese.
3,5
Mokytojų rašomi įvertinimai už atsakinėjimą pamokų metu, kontrolinių ir namų darbų įvertinimai yra pelnyti.
3,5
 
 
 
 
smart foreash
Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. „cookies“). Jie gali identifikuoti prisijungusius vartotojus, rinkti statistikos duomenis ir padėti pagerinti naršymo patirtį kiekvienam lankytojui atskirai.
Susipažinkite su mūsų Privatumo politika