„Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“ |
← |
Skaitmeninės technologijos – daiktų internetas, robotika ar dirbtinis intelektas – vis labiau tampa neatsiejama mūsų gyvenimų ir darbų dalimi. Ateityje dar labiau susisaistysime su šiomis technologijomis. Skaitmeninės kompetencijos yra ir bus būtinos kiekvieno žmogaus visaverčiam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje, todėl labai svarbu jas ugdyti ir tobulinti nuo ankstyvo amžiaus.
Inicijuojame bandomąjį projektą „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“ Vilniaus miesto mokykloms, kurios dirba pagal pradinio ugdymo programas. Projekto tikslas – jau pradinėse klasėse padėti ugdyti vaikų informatinį mąstymą bei gebėjimus sumaniai ir kūrybiškai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis. Projektą pradėsime šių metų rugsėjo 1 d. ir vykdysime visus ateinančius mokslo metus. Jo metu išbandysime informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programą.
2020-2021 m.m. Vilniaus Simono Konarskio gimnazijos 2b, 3a ir 4b klasės dalyvaus projekte „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“.
Projektą organizuoja ir koordinuoja Vilniaus švietimo pažangos centras. Projektą finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė.
↑ | ← |