Galerija |
< 1 .. 3 4 5 6 7 .. 12 > | ← |
Tolerancijos švyturių paroda
2019 11 18 Kas yra tolerancija?Tolerancija – tai pakantumas, mandagumas, pagarba kitiems, supratimas, kad kitas žmogus gali skirtis nuo mūsų ir pripažinimas, kad jis turi teisę būti kitoks nei mes.
Albumo peržiūra
|
Europos kalbų diena
2019 09 30 Europos kalbų dienos proga anglų kalbos mokytojos B. Prokopovič ir J. Markovska kartu su mūsų gimnazijos mokiniais dalyvavo užsiėmimuose Europos informacijos centre.
Albumo peržiūra
|
„Detektyvas su pomidorų padažu“
2019 09 30 Spalio 27 d. Vilniaus S. Konarskio gimnazijoje vyko simuliaciniai mokymai „Detektyvas su pomidorų padažu“. Juose dalyvavo Ia ir Ib klasių moksleiviai. Mokymus organizavo Lietuvos vartotojų institutas.
Albumo peržiūra
|
We Run Vilnius 2019
2019 06 03 Esame kelių Erasmus+ projektų dalyviai, todėl IIIG klasės mokiniai buvo pakviesti prisijungti prie Erasmus+ komandos.
Albumo peržiūra
|
Projektas „Šimtmečio vaikai“
2019 04 05 Loginis mąstymo žaidimas priešmokyklinėje grupėje pagal projektą „Šimtmečio vaikai“
Albumo peržiūra
|
1A klasės mokiniams pirmoji pažintis su Lietuvos nacionaline M.Mažvydo biblioteka
2019 03 14 1A klasės mokiniai lydimi mokytojų A. Oleškevičienės ir G. Lechovič vyko į asmeninių inicialinių raidžių dirbtuves PATS SAU
Albumo peržiūra
|
5A KLASĖS IŠVYKA Į ROBOTŲ PASAULĮ
2019 02 25 Vasario 13d. 5A klasės mokiniai lydimi mokytojų A. Oleškevičienės ir B. Sokolinskos išvyko į inovatyvią ir neišdildomų įspūdžių palikusią parodą „Robotų miestas“.
Albumo peržiūra
|
Benediktas Vanagas
2018 12 05 Galbūt ne visada būsime ten, kur planavome, tačiau visuomet atsirasime ten, kur mums buvo skirta būti.
Albumo peržiūra
|
Sveikiname!
2018 11 23 Džiaugiamės, kad 7a, 8a ir 8b klasių mokiniai dalyvavo Nacionalinėje aplinkosaugos olimpiadoje ir užėmė 7 vietą iš 108 dalyvavusių mokyklų.
Albumo peržiūra
|
Projekto „Kaimynai“ tąsa.
2018 10 23 7a klasės mokiniai, dalyvaujantys projekte „Kaimynai“, spalio 9–12d. aplankė savo draugus 7-okus Gdanske.
Albumo peržiūra
|
< 1 .. 3 4 5 6 7 .. 12 > | ↑ | ← |