Projekto aprašymas |
← |
Religinės kultūros sklaida Europos švietimo sistemoje European education by promoting religious culture |
Idėja ir tikslai
Pažinti kitų projekte dalyvaujančių etninių grupių, kultūros ir religijos ypatumus. Skiepyti atvirumą, pagarbą, toleranciją kitų kultūrinių ir religinių tradicijų žmonėms. Išsaugoti ir puoselėti savąją religinę kultūrą. Padėti suvokti jaunam žmogui, kad žmogaus vertė nepriklauso nuo kultūros, religijos ar etninės grupės. Skiepyti, kad tik pagarba vienas kitam yra vienintelis teisingas kelias vienijant skirtingų kultūrų ir religijų etnines mažumas. Tobulinti mokytojų ir mokinių bendravimo anglų kalba įgūdžius.
Planuojama veikla
- Į projektą bus įtraukiami jaunuoliai iš socialinės rizikos grupių.
- Vyks „mobilūs“ mokymai apie partnerystės projekte dalyvaujančių šalių religijas.
- Bus kuriami leidiniai (knygelės) apie religines šventes ir gražiausias bažnyčias.
- Bus rengiamos apvaliojo stalo diskusijos
- Atliekami moksliniai lyginamieji tyrimai
- Rengiamos parodos, taikomi modernūs mokymo metodai.
Laukiami rezultatai, galutiniai produktai
- 80% projekto dalyvių labiau suvoks tolerancijos, pagarbos, atvirumo svarbą tautos bei asmenybės gyvenime.
- ¾ moksleivių pakeis neigiamą požiūrį į gretą gyvenančius kitų religijų atstovus.
- Bus išleista knygelė „Gražiausios bažnyčios“.
- Bus išleisti 2 leidiniai apie religines šventes.
- Pagalins žinias apie kitų tautų religijų ypatumus, šventes, šventuosius.
- Patobulins anglų k. žinias.
Santrauka
Mokiniai iš visų mokyklų-partnerių užsiims veikla, liečiančia kiekvienos tautos konkrečius kultūrinius ir religinius aspektus. Projekto veikla orientuota į keturias temines grupes: 1) religinės ir kultūrinės specifikos žiemos ir pavasario religinės šventės, 2) religinių ritualų ir svarbiausių gyvenimo įvykių (gimimo (krikšto), santuokos ir mirties reikšmę, 3) svarbiausi kiekvienos religijos šventieji, 4) svarbiausių kulto vietų specifika kiekvienoje šalyje.
Mokiniai praturtins savo bendrąsias žinias apie kiekvienos partnerės-šalies geografiją, istoriją, religiją ir kultūrą. Jie taip pat pagerins anglų kalbos žinias, nuolat bendraus su mokiniais iš kitų mokyklų-partnerių. Bus naudojami nauji, modernūs mokymo tyrimai. Pagrindiniai projekto produktai bus lankstinukai „Žiemos šventės“, „Pavasario šventės“ ir brošiūra „Gražiausios bažnyčios“. Galutiniai tyrimai parodys, kaip projekto veikla prisidėjo prie moralinio bei pilietinio Europos piliečio auklėjimo. Išvykos bus organizuojamos siekiant skleisti jau baigtą veiklą, susipažinti su švietimo sistemos organizavimu kitose mokyklose-partnerėse ir atlikti bendrus vertinimo veiksmus.
Summary
Students from all partner schools will unfold activities under the guidance of teachers concerning the cultural and religious specific of each nation. The project’s activities are focused on four themes: first, the religious and cultural specifics of the winter and spring religious holidays; second, the religious ceremonials and the meaning of the most important life events: birth (baptism), marriage and death; third, the study of the most important saints and of the specifics of each religion and fourth, the study of the most important places of worship from each country. The students will enrich their general knowledge by learning new things about each partner countries’ geography, history, religion and culture. They will also improve their English by keeping constant contact with students from the other partner schools. We will use new, modern methods of teaching, using group activities and learning by cooperating. Displays, suggestive materials (like CDs, power point presentations, booklets, and photo albums), comparative studies, two round tables and a research study will be made. The key products of the project will be “The Booklet of winter Holydays”, “The Booklet of Spring Holydays” and the brochure with “The Most Beautiful Churches”. The research study will investigate how the project activities have contributed to the nurture of a moral and civic behavior fit for a European citizen. The mobilities are made in order to disseminate the already finished activities, to get acquainted with the organization of the educational system in other partner schools and to make common evaluation activities.
↑ | ← |