Snaigė – fenomenais grįstas ugdymas |
← |
Data | 2023-01-30 - 2023-02-10 |
Klasė | 4b |
Mokytojas | Liucija Kolpak |
Pamokos tema | Snaigė – fenomenais grįstas ugdymas |
Elemento taikymas | Rasti informaciją nurodytuose šaltiniuose apie planuojamas nesudėtingas kūrybines užduotis, tyrimus, projektus, ją fiksuoti, rinkti, aptarti, panaudoti ir suprantamai perteikti. |
Komentaras | Fenomeneis grįsto mokymo(si) metu mokiniai tyrinėjo snaiges. Mokiniams buvo įdomu, kaip susidaro snaigės, nuo ko priklauso snaigių forma, ar būna vienodų snaigių. Užsiėmimų metu mokiniai ieškojo informacijos internete, tyrinėjo snaiges lauke, fotografavo jas, tikrino ar gali buti dvi vienodos snaigės. Dailės pamokoje piešė savo kurtas snaiges, gimtosios kalbos pamokoje aprašė snaigių išvaizdą. Matematikos pamokoje aiškinosi, ar dvi vienodo dydžio sniego gniūžtės gali turėti skirtingą svorį, diskutavo, nuo ko tai priklauso. Pasaulio pažinimo pamokoje pristatė įdomiausius faktus apie snaiges. Mokiniai surengė „Sniego teismą“, viena grupė įrodinėjo, kad sniegas nereikalingas, kita, kad sniegas būtinas.Savo nuomones mokiniai reiškė pasinaudodami patirtimi ir faktais rastais internete. |
↑ | ← |